13 Mart 2013 Çarşamba

The Body Shop - Mercan / Yavruağzı Allık

Herkese İyi Akşamlar...

Sevgili makyajsevdam önceki postumdaki allığımın rengini beğendiğini söylemişti. Allığın numarasını hatırlamadığım için kendisine cevap yazamadım o yüzden bu akşamki postumda bu allıktan söz edeceğim...Nasıl durduğunu görmek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

Allığa gelecek olursak;

 
Uzun zaman mercan tonlarında bir allık aramıştım. Body shop'ta bu ışıltılı ve mercan rengi allığı gördüğümde vuruldum diyebilirim. Körün istediği bir göz Allah verdi iki göz... 


Işıltılar çok bariz değil yüzde de parıl parıl parlamıyor çok hafif bir ışıltı veriyor. Kalıcılığı iyi, sürerken kesinlikle tozutmuyor ama biraz sert bir yapısı var fırçaya zor geliyor. O yüzden fırçadan fazlalığını atmadan kullanıyorum . Allığı alalı neredeyse 10 ay oluyor. Fiyatını hatırlayamıyorum o yüzden aralık vermek gerekirse 30-40 tl arası olması lazım...  En önemli detay yani numarasına gelince sağında solunda arkasında herhangi bir ad ya da numara göremedim arkasındaki yapışkan kağıtta 1006 yazıyor sadece ancak numarası mıdır bilemedim :)

sevgiler...

2 yorum:

  1. merhaba,
    ben allığının rengine bayıldım.ve yüzündede çok güzel durmuş.fiyatıda idealmiş bence.

    benim blogumada beklerim seni;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm,

      takipteyim.. :)

      Sil