12 Mart 2013 Salı

Eyüp Sabri Tuncer - Perfume Jewels part-1

Eyüp Sabri Tuncer benim için hep bir kolonya markasıydı şimdiye dek... Ancak öğrendim ki; neler varmış neler... vücut spreyleri, losyonlar, duş jelleri, parfümler, sabunlar, el kremleri ve daha niceleri... Ürün çeşitliliği fazla... online alışveriş yapabiliyorsunuz görünce dayanamadım ve parfume jewels setinden sipariş ettim. Bu set içerisinde;
236 ml Body Lotion,
250 ml Body Splash,
215 ml Cleansing Gel
100 ml Eau de Parfum olmak üzere 4 farklı ürün bulunmakta...

20 farklı çeşit parfüm seti olduğundan seçmek benim için kolay olmadı. Online alışveriş yapıldığı için deneme şansımda yoktu. o yüzden tek tek içeriklerine bakarak genelde beğendiğim kokulara benzer içerikleri tercih etmeye çalıştım ve Pure Love adındaki seti aldım. siparişimi verirken de sonrası için kolay karar verebilmek adına tester parfümlerinden istedim.

Set inanılmaz güzel bir paket içinde geldi. gerçekten çok afilliydi ve de 2 gün dolmadan elime ulaşmıştı.( kadınlar günü arifesi olmasına rağmen) dahada güzeli bütün parfümlerin testerlarını kutu içerisine koymuş, birde hediye olarak defter yollamışlardı. Bütün Eyüp Sabri Tuncer ekibine teşekkürü bir borç bilirim...



Pure Love kokusuna gelecek olursak... Malesef beklentimi karşılamadı. İlk sıktığımda inanılmaz ağır bir kokuydu... Ancak durdukça, yasemin kokusu ön plana çıktı ve bu koku kaldı. Tam bir anne kokusu diyebilirim. Bu yüzden bende anneme hediye ettim.

Try 2 Love,  bu kokuda bana araba kokusunu anımsattı nedense... çiçek kokusuna ek birazda baharatlı gibi... Tanınan bir kokuya benzettim ama ne olduğunu çıkaramadım ancak ağır bir koku, çok sevdiğimi söyleyemem

Cherry Pie, bu tam bir vişne reçeli kokusu, tatlı/ekşi bir kokusu var aynı reçelin son kaynama evresinde yaydığı koku gibi... bana göre değil ancak bu kokunun beğeneni olabilir.

Wild ideas, gönderdikleri tek erkek kokusu buydu. bende hemen eşime denettirdim. Eski maskülen erkek kokuları gibi diyebilirim. Durdukça daha benimsenecek bir kokusu var. ancak eşim hiç beğenmedi.

Silky Touch, kokladıklarım arasında en fresh olanı buydu diyebilirim. Islak mendil kokusu gibi, hafif bir kokusu vardı, hafif çiçek kokusu sevenler bu kokuyu deneyebilir.

The Due, çok ağır bir koku değil, eski klasik kokulardan aslında... Hani Almanyadan gelen parfümler olurdu eskiden baylı bayanlı aslında tamda onlar gibi :)

söz konusu parfüm olunca anlatmak ne de zormuş :) tariflerimden sizde anlamışsınızdır.

daha pek çok tester'ı daha var part-2 olarakta diğerlerini tanıtmayı düşünüyorum.

Bu parfümlerin esans içeriklerini ve daha fazlasını bulmak isterseniz  tıklayabilirsiniz.

Sevgiler,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder