9 Mart 2013 Cumartesi

Sebo spesific ultra mat-yves rocher

Merhabalar...

İlk postum cilt bakımı ile ilgili olacak... Ben yağlı bir cilde sahibim, akne ve siyah nokta problemleri ile başım derde girebiliyor zaman zaman bunun yanı sıra da cildim aşırı beyaz ve çok hassas... eminim içinizde benim gibi cilt tipine sahip pek çok kişi vardır.  Bu yüzden her ürünü kullanamıyorum. Yanlış nemlendiriciler çok fazla sivilce çıkartabiliyor. Ancak bu yazımda söz edeceğim nemlendirici krem benim tüm olumsuz düşüncelerimi aldı götürdü...

Karşınızda sebo specific ultra mat...

 Gördüğünüz gibi şeffaf bir cam kavanoz içinde satılıyor. Bu krem temelde cildinizin yağ ve nem dengesini kontrol altında tutarak matlık sağlıyor. ben gündüzleri makyaj altına kullanıyorum  sonuçlar çok güzel... Kesinlikle matlık konusunda çok başarılı makyajlarda altına birde baz kullanırsanız kadife gibi cilt elde ediyorsunuz. Yves Rocher'in kendi sitesinde ise tanıtımı şu şekilde;


Kaside Kökü içeren formülü sayesinde cilde gün boyu süren bir matlık kazandırır. Yağlı cildin günlü nem ihtiyacını giderirken, en sıcak günlerde bile parlamayı önler.
Her gün düzenli olarak uygulanması önerilir.

...Ve dahası: Formülündeki Kaside Kökü hücreleri Flavoid adlı moleküller içerir. Bu moleküller cildin yağ dengesini kontrol altına alır, yağ fazlasını emerek parlamayı engeller.
Dermatolojik olarak test edilmiştir.

 
Açık hali ise yukarıda gördüğünüz gibi... koku konusuna gelince, kokulu ürünlerden pek hoşlanan biri değilim. Ancak bu kremin kendine has bir kokusu var. ilk başta biraz rahatsız edebilir ancak zamanla alışıyorsunuz. Cildim çok hassas olmasına rağmen herhangi alerjik bir reaksiyona ya da sivilce oluşumuna sebep olmadığınıda belirtmek isterim.

 Ben nemlendirici kremleri avucumun içerisinde biraz ısıttıktan  sonra uyguluyorum bu şekilde cildin daha iyi emdiğini farkettim.  Ancak yağlı olmasına rağmen nemsiz bir cildiniz varsa krem yüzünüzü biraz  gerginleştirebilir. Parlama ile başa çıkmaya çalışanların ise çok işine yarayacağına eminim.

Ben bu serinin tüm kremlerini kullanmaktayım, ilerleyen günlerde gece kremi ve toniğinden de bahsediyor olacağım sizlere...

Son olarak fiyatına gelirsek liste fiyatı 36.90 tl.

Sevgiyle kalın...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder