27 Mart 2013 Çarşamba

Günlük Makyaj Nasıl Gece Makyajına Dönüştürülür?

Merhaba Herkese...

Günlerdir blog'a yazı yazamıyorum, çünkü belimi sakatladım :( Fıtık yüzünden günlerce yamuk dolaştım diyebilirim..

Ancak artık iyileştim...

...ve günün konusu olan çokta işinize yarayacağını düşündüğüm, en kolay yoldan, en kısa şekilde günlük makyajımı nasıl gece makyajına dönüştüreceğinizi anlatmaya çalışacağım...

Bugünkü Makyajım şu şekildeydi;

Flaştan dolayı biraz parlak gözüküyor ancak çok parlak değil, :)

 
Gündelik yaşamda artık sürekli bir yerlere yetişmeye çalışırken zamanın yetmediğini hissettiğiniz olmuştur. Diyelim ki; işten çıktınız çokta vaktiniz yok ancak gece katılacağınız bir organizasyon var nasıl en kısa sürede hazırlanırım derseniz işte size bir öneri!
 
Bunun için ihtiyacınız olan tek şey, bir göz kalemi ya da eyeliner ve bir ruj...
 
 Aradaki tek fark, göz kalemi ve kırmızı ruj... Sağ fotograf kalem ve rujun değişmemiş hali, diğeri ise değiştikten sonra... ifadeyi inanılmaz değiştiriyor :) Kırmızı ruj çok iddialı geliyorsa size, bordo ya da mürdüm tonlarıylada deneyebilirsiniz. 5 dk bile sürmeden gece makyajınız hazır olacaktır.

Bu makyajda kullandığım ürünler ise;
 
Sevgiler...
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder